Samstag, 6. Oktober 2007

wiedermal ein lebenszeichen =)






also wie ihr seht, ich lebe noch. ich entschuldige mich dafuer, dass ich mich schon soo lange nicht mehr gemeldet habe, aber jetzt hats ja endlich einen neuen eintrag gegeben ;)
in der zwischenzeit ist sehr viel geschehen, so viel dass ich jetzt einfach nicht alles schreiben kann ^^
ich kenne jetzt alle andern afs leute und mit denen hatte ich auch schon ein camp und ein paddle-turnier (paddle ist so ein bischen eine mischung aus tennis und squasch..oder so ) siehe fotos
mit meiner familie gehts immernoch sehr guet, ich mag sie sehr gern.
mit der schule, sprich den maedchen in meiner klasse habs ichs auch immernoch ganz witzig, aber es geht mir langsam aber sicher auf die nerven, dass die schule so arg religioes ist. ich erinnere: 6 stunden religion / woche.
ich bin mit meiner familie auch schon an ein hochzeitsfest gegange. (tocher der cousine der mutter ^^) siehe fotos.

hier noch ein paar individuelle nachrichten:
liebe familie: euer heissersehntes packet ist noch nicht angekommen, und bleibt somit heissersehnt..demnaechst werde ich euch ein paar sachen schicken, die dann in einer halben ewigkeit ankommen werden =) ich liebe euch alle ganz doll

liebe abuela (ok, du bist auch ein teil meiner familie, ich erwaehne dich trotzdem noch extra): vielenvielen dank fuer die vielen briefe und karten! ich freue mich jedesmal riesig :D auch dich liebe ich ganz doll =)

liebe julia!!!: soooooooooooorry dass ich mit mim gigantische antwortmail so verspoetig han! ich gahn mal devo us dass ich dra bin mit antworte, will ich so lang keis mail meh vo dier uebercho han ;) huet langts mer nuem fuer es mail, willich d'foetteli ufelade muen und denn irgendwenn mueni go schlafe, demit ich nacher fit bin fuer de usgang. es isch ja samstig :D lieb dich ganz fescht!

liebe leute, die sich vernachlaessigt fuehlen: es tut mir wirklich sehrsehr leid, aber ich bin nahezu immer beschaeftigt (zb mit essen ^^) und bin nicht soo haeufig am computer. ein par nette kommentare auf meinem blog wuerden aber vielleicht dafuer sorgen, dass ich mehr schreibe, hehe ;)

so und jetzt versuche ich die fotos hochzuladen..

ps: am 8.10 feiert aaron seinen 17ten (ke chiquito es, no? ;)) www.aaroninderusa.blogspot.com

4 Kommentare:

Julia hat gesagt…

min regelmaessige ja ich han das glaese kommentar... just kidding ;). fuehl mich natuerli guet wider mal uf dim blog erwaehnt z'werde... :D. Und ich han de kommentar eigentli nur gschribe dasd noed behaupte chasch du schriibisch so wenig blogitraeg wills so wenig kommentaer het. kennsch ja mini (eusi) logik :)
vermiss di

Anonym hat gesagt…

Hallo Celestina i hof es gfalt dir sehr in Argentinien. Sorry das i mich so lang nöd gmolde han(Jere) :(

Han jetzt ändlich dini E-M@il-Adresse und Blog vo dir .. wird mi wider bi dir melde.

Wiä isch d'Mentalität im verglich zu da(Hei (Home Sweet Home))? (-: mir vermissed di uhh und denked immerwider a di muesch garned denke mir vergessed di.. dini beide Brüedere!!

Feschti Umarmig us de chalte Schwiiz. Bis bald mal wider mir hofed dir s'Best "Knutsch"

Anonym hat gesagt…

Heey...cele
ich hoff es klappt mit miim komentar...abr wenn das lisisch scho:) Iich weiss bi chli komisch druff im mo. Meega herzigi fotis:)
Vermiss di Gera

Anonym hat gesagt…

So Schwösterli, jetzt muess ich mich ja au mal wieder melde... nachdem mini, sry eusi Brüedere bereits Vorriter gsi sind. Das chani ja nid uf mir sitze la ;-) hehe..

Hmmm... ich wüsst zu gern, wer immer mis Shampoo, mis Gsichtspiiiling und mini andere Pflegeprodukt benutz. Du bisch es ja nöd, hesch so z'sägä äs wasserfests Alibi. Und he, s'wärs ja anders rum gsi, nämli dass ich dis Zügs gmuggt het ;-) hihi... (bösse Fernando!)

Leck Gwendolyn, ich vermisse dich! Weisch, es sind hald eifach die Chlinikeite vo so schrecklich fähled. Z.B. chani s'Telefon neh, ohni zerst mit dir e Stund z'strite z'müesse! :-)

Hmm.. de Papi het gester Geburi ka. Es het chilenischi Spezialitäte geh (nid so mis Ding). Aus chlises Gschenkli hani ihm es Wanderweekend in Elsas gschenkt. I zwei Wuche gömer - nechst Jahr wieder mit dir, okay?

Grüessli dis GROSSE Schwösterli

PS de Basil seit mer immer Fioletta !!!! Isch das nid schrecklich???