Mittwoch, 25. Juli 2007

Da komme ich hin

Hier habe ich den Link zu einer Page über Castelar. Und, wer hätte das gedacht, das ist die Stadt, in der ich leben werde.
http://www.castelar-digital.com.ar/

:D
lg cele

3 Kommentare:

Unknown hat gesagt…

vom voegi:

heeeey schatz!!

bin grad mit dier im msn, han aber gfunde ich schribe trozdem mal oepis da ine.. ;) finds uebrigens voll schad, dass mier euis nueme gsehnd, trotzedm woti dassd mer mal ab und zue es mail schribsch oder so schatz ;)

naja waers mal gsi ich versuech au oefters zkommentiere was so dinere gramatik agaht und eventuel au sust so sache aber hauptsaechlichi wirdi dini gramatik kritisiere ;) hehe

also den machs guet schatz!! ^^

Aaron hat gesagt…

Min Schatz ischs!!! ;-)
Ich has u schön gfunde das wuchenend mit dir und hoff das mir s ustuschjahr guät überstönd
hoff du häsch ä lässigi familie und au gschwüsterti
find de blog u cool und bi chli nidisch uf das bildli vo argentiniä...
schribsch au mal i min blog gell^^
liäb dich

Malin hat gesagt…

Hey du,
scho klar das du de kuul blog hesch und ich de popelig ;) ganz ganz vil suerte für d abreis!
grüässli malin