Samstag, 9. Februar 2008

fotos aus miramar




6 Kommentare:

Julia hat gesagt…

uhh, picies!!!
dini haar sind lang worde... und ich weiss das ich dra bin mit mail schriibe aber who cares :P
lieb di, julia

Anonym hat gesagt…

hey du
isch schön das mer widermal fötteli vo dir gsed
ich hoff dir gats bald wider besser und palletti
und ich vermiss dich ganz fescht
aaron

Anonym hat gesagt…

und ich lieb dich au

Anonym hat gesagt…

cele,
ich hoff s chunt ales super use! Schöni foti, ich beniide dich recht ums wetter, da regnets und isch chalt (für spanioggel-verhältnis).
TKM, y no t preocupes:D

Anonym hat gesagt…

Heeei cele!!!
Kooli pics. Chöntmer gad niidisch werde. Hoff chasch diini Ferie i volle züüg gnüsse.....au wemmer i letster ziit chli wenig Kontakt hend ich hoff du weisch, dass ich dich meeega vermisse und dich uuu gern han.
Te kiiieeero
besos
gera

Anonym hat gesagt…

Hallo Celestina

Joggi und ich haben gerade deine Bilder angesehen! Weiter so! :-)

Joggi: deinen Brief habe ich erhalten und zwei zurück gesendet.

Liebs Grüessli vo Adliswil

Violetta + Joggi