Mittwoch, 14. November 2007

mehr fotos..(und ich bin erkälted!!)






also das sind ein par fotos die ich noch so 'gefunden' (von andern blogs zusammen geklaut ;)) habe..
ich bin im moment erkaelted und darum will ich ganz ganz viele aufmunternde kommentare!! jawohl! also nochmals: an die besucher dieses blogs: schreibt kommentare! eure geliebte (bescheidene..) celestina ist erkaelted!!
liebe gruesse aus tucumán
celestina
ps: ich schreib evt auch wiedermal einen sinnvollen blogeintrag..jeje
besos

5 Kommentare:

Malin hat gesagt…

Hola du,
ich wünsch der gaaaanz gueti besserig! Ich ha hüt kei schuel, juhui. Toll, Ha kei ahnig was mache... Merci für de kommentar gäll=)
Besos, Malin

Anonym hat gesagt…

Heey Celiinchen!!
Neei verchälted:(. Wünsch diir meega gueti besserig. Hesch im mo doch gad Ferie? Du heschs schön. Jaja ha nur no welle bemerke dass du uf dene fotis am argentinischte uusgseesch. :) Find iich uf jede fall. (das söt übrigens es kompliment sii:)) kuss und vermiss di gera

Anonym hat gesagt…

Heey mis flüügli,okee aso wennd scho verchelted bisch schriebi halt au wiedr mal was uf dem blog(mag ihn trotzdem nich ;))hmm aso bi eus hetts vorere wuche s'erscht mal gschneit und ich bi (trotz 3lage mit wintermantel!)scho wiedr am umeschlottere wie der vorstelle chasch..abr drahel und ich gönd nechscht wucheend wahrschinli scho go boarde juhuii..wär natürli na kuuler wennd au debii wärsch abr ja..vermissed di immr no brutal,mer lüüted wiedr mal ah!! knutsch & matz, vivi

Anonym hat gesagt…

hahahaha man schreibt im Fall >erkältet< 1 gescheitersagt

Anonym hat gesagt…

liebe celestina
wer erkältet ist sollte zu mami und papi lieb sein und ihnen ein brieflein schicken sonst kommt der samichlaus und steckt dich in den sach.dort ist aber ganz schön dunkel